Skip to main content

Unconvincing...

Hello!

Had Pepper Lunch for lunch (obviously...) with bro today. They actually said that the beef was not delivered yet! :'( Its alrd 3 plus in the noon, so sad! Was looking forward to curry beef pepper rice so much! So hadda order the chicken one instead, without curry, with cheese.. dont really like!!!

Anw, while on my way to meet my bro, 2 lil girls approached me with a donation can. I rejected. Simply because they are not convincing enough I guess.

1. They look insincere. Like didnt even ask, just pointed it to me with a buey song face. Hello, atleast smile?
2. They didn't explain which organisation they were from, lol. Its always a must to know where my $$$ goes if I were to donate. Just incase its some fraud or con, lol.
3. Lastly and most importantly, BOTH of them were wearing a KISS ME SG (Singapore's U-KISS fanclub) tee. Without them saying which organisation they were from, obviously I looked at what they wore. And obviously I was "KISSME?!" like as in donating to them? Misconceptions but yea, I dont have so much time to think bout it right!

TEEHEE, so just reject. I'm not working = not earning own money. I believe I need the $$ more than the whatever organisation they represent. :D (or/and pure kiamsiap-ism., TEEHEE)


P/s: Gotta luv kevjumba, nigahiga and ofcos davidchoimusic & davidchoitalk SOOO MUCH! Luv funemployed! Luv wongfupro! Don't like happyslip though.. Don't get her point. Lol.


P/s: Loaded one full ep of SNSD's Hello Baby. Only watched 1/5. Can't. Stand. Them. So I sat :D



TATAA!

Comments

Popular posts from this blog

[SAMPLE REVIEW] Skinfood Salmon Eye Cream

Hi! I got this a sachet of Skinfood's Salmon Eye Cream with some Korean cosmetics, and only recently I felt like trying it :P

I know right! Salmon?! On your skin?! Well, that's Skinfood for you. Salmon is not as bad as.. CREAMY CHEESE MASK! Well, I like cheese in my food but not on my face. *squirms*




It does not smell one bit like salmon. Smells a lot like jasmine flowers, A LOT!!! An overly strong smell of jasmine, which is weird since salmon is used instead. *50 points deducted*


It's a white cream, which I feel is oily and fatty, and only a little is required. This sachet lasted me for 5 times, for both eyes! Not the best texture for an eye brightening cream. I believe this is gonna be bad for people with oily or problematic skin and may not be able to withstand the richness of this eye cream.

Stays really oily for at least 10 minutes, felt like the absorption was reeeaaalllyyy slow. Besides, I've used it for 5 times and there are no significant changes. No brighteni…

[HAUL] Holika Holika!

The first branch of Holika Holika opened its doors in Singapore @ Wisma Atria today! Supposedly at 12, but when I reached there, they were still drilling and hanging stuff, and said to be back in 30 mins.

A huge poster of its ambassador at the side of its shop, CN Blue!!!!!!! Mysterious Magic Cosmetics~ (and endorsed by guys and a cat.. Hmm mysterious enough)

Before it was open! Yet to pull down its blinds~ It's a shop tucked at the corner, beside an escalator. Near Cotton On!
Couldn't get a nice picture of its sign! But you can see a bit of its interior, which is a lavender colour and has nice shelves! It goes with a mystical or magical theme :)

My mini haul from the store! VERY DE EX PLS The highly raved about egg soap @ $20.00 for 2 eggs Make-up Starter primer @ $2.50 per piece Wonder Drawing Eyeliner Auto Stick @ $10.00 Enamel Magicara Long and Curling FREE hehehe

Its a small tube since its free! But its pretty good! There's fibre in it and the brush is kinda special…

[REVIEW] SKIN79 O2 BB Cleanser

Hi! I'm gonna be reviewing SKIN79's new cleanser, the O2 BB cleanser! Thanks to the nice people from StarAsia for sending me one of these! ;)


I've always wanted to get a cleanser that removes BB cream, cos BB creams actually clogs your pores if you don't remove it properly, leading to pimples and other terrible skin conditions. (I've been a victim, so I understand :/) Never gotten around buying it though. If you didn't know, SKIN79 is the first and leading BB cream brand in Korea, and they are readily available in SG's stores for some time already. Only recently, they changed their ambassadors to a girl group I really LOVE. Brown Eyed Girls!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh My Miryo!!
Anyway, this cleanser removes the stickiest and toughest BB creams thoroughly and at the same time moisturizes the skin. Its important that a cleanser does not strip the skin of its natural oil and moisture while thoroughly cleansing. Infact, it removes other makeup too! Check out i…